Zakaji in zatoji radovednosti
V Tednu otroka smo vse dejavnosti izpeljali tako, kot smo jih načrtovali. Dejavnosti smo prilagajali vremenu, ki nam je tudi dobro služilo. Trudili smo preživeti naše dopoldneve čimbolj zabavno in radovedno, kar je bil tudi moto letošnjega Tedna otroka.
V ponedeljek smo imeli IGRALNI DAN, ob katerem si je vsaka skupina izbrala igrače, igre. Nekatere skupine so posvetile dan igračam od doma, druge igram iz naravnih materialov, nestrukturiranim materialom … Prvi dan je bil posvečen igri.
Torek je bil dan po IZBIRI OTROK in v vsaki skupini so se z otroki pogovorili, kaj si ta dan želijo delati. Nekateri so obiskali telovadnico, drugi ustvarjali, plesali, se zabavali.
V sredo je bil DAN EKSPERIMENTOV. V vsaki skupini smo pripravili eksperimente in krožili med igralnicami tako, da sta se po dve sosednji skupini udeležili eksperimentov v obeh igralnicah. Otroci so videli bruhanje vulkana, plovnost predmetov, mešanje barv, mavrico, plešoče brusnice, prestrašeni poper in še in še.
Četrtek smo vse skupine 2. starostnega obdobja posvetile knjižnici in izvedle PRAVLJIČNI DAN. Knjižničarka Urška Breznik je vsako skupino sprejela v šolski knjižnici in otrokom predstavila pravljico. Sledila je kratka obnova in pogovor. Pomembno nam je bilo, da otroci obiščejo ter doživijo knjižnico.
V petek smo imeli DAN RADOVEDNOSTI V GOZDU. Vsaka skupina je vnaprej pripravila vprašanje, vezano na naravo. Zvitke z vprašanji smo obesili v bljižnji gozd. Vse skupine skupaj smo se odpravile do gozda, kjer smo najprej raziskali gozd in našli »pisma« vseh skupin. Po skupinah smo odgovarjali na vprašanja in tako, z dnevom radovednosti v gozdu, zaključili Teden otroka.
Lepo je biti radoveden!
Zapisala: Naja Verhovčak